Dostava
Naručeni proizvodi dostavljaju se do ulaza u stambeni objekt i ako je moguće do samih vrata. Ako se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije obvezan nositi proizvode do kata na kojem se nalazi kupac, već do ulaza u zgradu. Prilaz ulazu mora biti slobodan, u suprotnom dostava se vrši do najbliže točke na kojoj je istovar moguć. Dostava se obavlja na području cijele Hrvatske i Slovenije. Proizvodi se šalju putem prijevozničke tvrtke GLS ili DPD.
Hrvatska:
Cijena dostave je 5,00 €, a za kupovinu iznad 50,00 € dostava je besplatna. U cijenu je već uračunat PDV 25%. U slučaju opcije “Plaćanja pouzećem” naplaćuje se obavezna naknada od 1,00 €.
Slovenija:
Cijena dostave je 15,00 €. U cijenu je već uračunat PDV 25%
Rok isporuke
Okvirni je rok isporuke od 3 do 10 radnih dana, osim proizvoda za koje je kupac posebno obaviješten o roku isporuke. Dostava na kopnu je od 3 do 5 radnih dana, dostava na otoke najviše 10 radnih dana, ovisno o rasporedu vožnje trajekata. Rok počinje od trenutka kad internet trgovina zaprimi uplatu na žiro računu. Subote i nedjelje ne računaju se u rok dostave. Dostava ne podrazumijeva montažu i ugradnju naručenih artikala.
Dostava se obavlja od 8 do 16h radnim danom.
Kako bi osigurali kvalitetniju komunikaciju između kupca i dostavljača, djelatnici internet trgovine dostavnim službama daju i telefonski broj koji je kupac naveo prilikom registracije.
Ostali uvjeti dostave
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu isporučio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Roba je osigurana od gubitka i oštećenja u dostavi. Kupac je obvezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu te je dostavljač uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Ako kupac, nakon što je roba poslana, u očekivanom vremenu ne primi robu ili obavijest o isporuci, ima pravo o tome obavijestiti trgovca kako bi se poduzelo traženje pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka.
U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi u distribucijskom centru partnera, koje je isti vratio internet trgovini Ribarska Priča bez isporuke kupcu i sl.) Internet trgovina Ribarska Priča ne preuzima odgovornost na “prvi rizik“ i obvezuje se poslati zamjenski proizvod u najkraćem roku.